HVA SKAL DETTE BLI ???

Dette garnet har skapt hodebry både i går og i dag, pluss noen dager tidligere.  Jeg klarer ikke å bestemme meg hva jeg skal bruke det til. Syns ikke det er verdens peneste farger. Men det er jo fine høstfarger da. Jeg bruker mer lilla, rosa og andre sterke farger jeg.  Dette var i en pose med garn jeg kjøpte på kjøp/salg på Facebook. 

Det ser jo så spennende ut og strikke eller hekle med. Jeg går fra den ene ideen til den andre. Alt fra sjal, barnegenser, et stort skjerf og lue eller pannebånd til sokker. 

Det er en del garn da. Så det kan jo faktisk bli flere ting.  Nå er jeg så sliten i hodet at det kjennes ut som bomull. Kan like godt bare legge meg og dytte tankene inn i tv skjermen eller prøve å lese i ei bok. 

Valgets kvaler. 

 

#strikk #håndarbeid #bipolar # slitenihodet 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg