Hurramegrundt. Snart kommer det besøk.

Her svinges både støvsugeren, støvkluten og kjelene på kjøkkenet i dag. Venter besøk av svigerforeldre til middag. 

Jeg sov som vanlig lenge i dag og trengte ei tid ute med kaffekoppen før jeg klarte og fungere med noe. Har jo blitt så fine høstfarger ute her nå.

Tar en ting av gangen. Kjelen med fårikålen har stått på ei stund. Er halvveis i støvsuginga og har vært litt her og der med støvkluten.  Har også fått rydda vekk en del klær som har blitt liggende i stua alt for lenge. Og vaskemaskinen går for fullt. Nå måtte jeg ha ei lita pause. 

Frokost har jeg ikke fått i meg ennå, så jeg kan like godt vente til middagen er klar.

Besøket kommer om en times tid. Så jeg må vel snart kaste meg rundt igjen. En fordel med å få besøk er jo at man får gjort en del hjemme her da. Og koselig er det også da alt endelig er klart.

 

HA EN FIN DAG DER UTE.

 #besøk #middagsgjester #husarbeid #hyggelig 

2 kommentarer
    1. Vet du, jeg har senket kravene litt jeg når jeg venter gjester…, orker ikke å styre så fælt. Tenker du også ble ferdig og dere fikk en hyggelig tid sammen ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg