BLIR SÅ OPPGITT AV MEG SELV

Licensed from: pixel2013 pixabay.com

Jeg blir så oppgitt og sliten av å ikke orke  noen ting. Det blir bare å komme seg igjennom de 2 arbeidsdagene jeg har i uka og resten blir for det meste tilbragt i pysj og pledd. 

 I dag er jeg ekstra lei. Ble vekket av en telefon klokka halv 12, men for meg kjentes det ut som klokka var 6-7. Jeg snudde meg rundt for å sove videre. Men telefonen ringte enda en gang.  Til slutt måtte jeg opp for å slippe ut Dino stakkar. Han har vært flink å sovet like lenge som meg. Men han våknet jo også av telefonene. 

Jeg har vært oppe ei lita stund nå. Har spist frokost og svart så godt jeg kunne på skjemaene jeg fikk med fra jobbkonsulenten, der jeg jeg skal gå i minst 4 uker.

Middagen i går ble ihvertfall gjennomført.  Med mannen min og mora mi. Men det ble ikke noe særlig strikking på meg etterpå, som planen var. Isteden la jeg meg på sofaen mens min mor strikket. Vi fikk da skravlet litt mens jeg lå der. Og tv’n sto på i bakgrunnen. Men det pleier den å gjøre.  Min mor er nok enda mer tv-slave enn det jeg er.

Jeg skrev en huskelapp mens jeg svarte på skjemaene : Heng opp klær og fiks adresser på takkekortene fra bryllupet . Så får vi se om jeg i det minste får gjort det. 

Planen som ble lagt i går kveld for i dag tror jeg helt sikkert jeg kan glemme. Det var å rydde en skikkelig sjau på soverommet og få opp ei ny seng der. Den står i deler i den ene stua her og skulle vært ordnet med for LENGE siden.

Er jeg heldig så kvikner jeg kanskje til litt utover ettermiddagen. Men det føles ikke sånn nå.

Er så lei 🙁

 

#sliten #lei #depresjon #psykiskhelse #bipolar #psykiskhverdag #utslitt #arbeidsavklaring 

2 kommentarer
    1. Nå skal jeg ikke si at jeg vet akkurat hvordan du har det, for det vet bare du… Jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen av uka di, for jeg har det litt sånn selv for tiden. Man blir lei av å ikke orke det man har lyst til, eller burde gjøre.

    2. Vera Lynn: ja det er slitsomt. Jeg ser at du sliter du også for tiden. Det er vist mange som gjør det. Man blir SÅ lei. Kanskje dagen blir bedre etterhvert. Eller i morgen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg