DENNE POSEN SKAL JEG KOSE MEG MED I DAG

Denne “godteposen” med garn skal jeg kose meg med i dag. Har såvidt begynt på et vognteppe i ull av garnet i denne posen. En pose jeg har kjøpt på Finn. Det er mye fint å finne der. Eller på kjøp/salg gruppene på Facebook. 

Dette pleddet skal også legges ut i eplabutikken min. I går la jeg ut en ny klut. Syns det er veldig spennende.  Hvis jeg klarer å lage opp nok produkter innen julemarkedene starter, kunne jeg tenkt meg å hatt en bod på et av dem. Men det spørs nok om ikke jeg må vente til neste jul. Det tar tross alt litt tid å lage alt. Og jeg strikker og syr litt til meg selv og mannen også. Ikke alt går ut i butikken.

I går kveld ble det noen runder på pinnene innimellom bollebaking, rydding og noen tørk med støvfilla her og der.  Vi fikk nemlig besøk av datteren til mannen min og forloveden. ( ja det blir et bryllup til i familen) og nå heter det vel ikke datteren til mannen min men stedatteren eller bonusdatteren min. Og det er jo koselig.

De var her i flere timer. Det ble bollespising, skravling og masse latter. Pluss at Bjørn-Erik  (mannen) fikk testkjørt den nye bilen de kom i.  Tydeligvis var det nok fart i den. Jeg har ikke greie på annet enn fargen på bil.  Og fargen var råfin. En super fin mørk blåfarge. 

Nå som de endelig har fått  seg bil ser vi sikkert mer til dem. Foreløpig ble vi enige om at en kinotur og middag hadde vært greit snart.

#familie #bollerogbrus #kvalitetstid #lørdagskveld #strikk #strikketeppe  #knitting #strikking #vognteppe #håndarbeid #lørdagskveld 

 

 

2 kommentarer
    1. Hihi, jeg trodde først at det var en litt annen type godtepose du mente ;o)) Det er koselig å sitte med et håndarbeidet nå som kveldene begynner å bli mørke. Selv holder jeg på med et virussjal om dagen.

    2. Vera Lynn:hehe.. ja det er godet å ha noe å pusle med.Jeg så du hadde laget et virussjal. Det var jo kjempefint. Og litt av en jobb tenker jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg