Så moro, litt stolt

Selv om jeg er dødstrøtt enda etter jobb i går, er jeg veldig glad for dette som jeg oppdaget inne på epla.no i går kveld. 

Er av mine produkter var valgt ut til listen med “dagens forelskelser”. Det er de knelange strikkesokkene som er i min butikk. De var egentlig strikket på bestilling til å ha i ridestøvler. Men de ble aldri hentet, så da havnet de på produktlista i butikken istedet.

Nå om dagen går det mest i strikking av kluter i bomull. Som kan brukes til kjøkkenkluter eller til kroppsvask. 

Men jeg har begynt å tenke litt på syprosjekter igjen. Bare jeg kunne slippe å være så trøtt hele tida. Det enkleste nå er derfor bare å sitte i sofakroken eller ute i finværet , når det er fremme. Har ikke energi til noe særlig annet. 

Energien har så vidt vist seg et par ganger den siste uka, Så det finnes et lite håp om at den dukker opp igjen innimellom. 

Neste uke skal jeg kontakte legen min igjen og høre om jeg skal trappe ned et hakk til på medisinene. Så får vi se.

Nå skal jeg sove et par timer til sammen med Dino på sofaen. Han har vært ut på jakttrening med “far” i dag og ligger nå med alle fire beina rett i været og er klar til en dubb med “mor”

#strikkesokker #hobbyhula.epla.no #strikk #minbutikk #trøtt #sliten #medesinnedtrapping #bipolar #lilla

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg