Jøsses, jeg virker i dag??

Nå må jeg si jeg er fornøyd og overraska over meg sjøl i dag .Jeg har fått gjort mer enn jeg kan huske på lange tider. Og da mener jeg lange tider. Gulvteppet i stua har jeg fått ut på plenen og spyle og vaska. Pleddene i sofaen er vaska og henger ute i sola. Jeg har vaska sofaen og støvsugd alle gulvene i 1.etg. ordna litt på kjøkkenet og strikket noen få runder . Tatt en slurk med kaffe innimellom. Og svettet som bare fy  ute i sola. Og alt dette har jeg fått til enda jeg sov nesten til klokka 13.00 bare med avbrekk for litt frokost. 

Nå er den siste planen og vaske over gulvene og til slutt meg selv.

Så deilig å føle at jeg virker , og det enda jeg var på jobb i går.  Håper det er nedtrapping på medisinene som gjør det. For da kan jeg kanskje slutte  helt med dem snart.  

Jeg må bare prøve og ikke glemme at jeg har hatt noen veldig dårlige dager den siste uka også. Jeg må bare se an alt og finne ut hva som er det beste jeg kan leve med. Helt flat og bare sove og plundre meg på jobb et par dager i uka. Eller være opp og ned som en strikkball. Men fortsatt komme meg på jobb de 2 dagene jeg har en avtale om nå fremover.

 

#bipolar #psykiskhelse #psykiskhverdag #oppogned #humørsvingninger  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg