MÅTTE KASTE INN HÅNDKLE

Så ligger jeg her igjen. Men i dag har jeg vært oppe og spist, strikket litt og vært på Nav.

Jeg reiste på jobb i går. Som jeg viste jeg kom til å gjøre.  Det var ingen god dag jeg hadde, så jeg snakka litt med sjefen og vi ble enige om og kutte ned til 2 dager i uka igjen. Nå syns hun jeg har prøvd nok. Jeg skal ha et fungerende liv utenom jobben også. Jeg sliter litt med å godta det. Men i går innså jeg at jeg bare må gi meg. Jeg klarer ikke alt. I dag er jeg skjelven og gråtkvalt. 

På nav sa jeg i fra at vi må ha et møte. Nav , sjefen og jeg. Vi må prøve å finne ut hva som fungerer for meg. Og sjefen er jo interessert i å vite litt mer om hva som vil skje fremover. Pga vaktlister. Og det skjønner jeg jo. 

Føler meg sliten av alt sammen nå.

Kanskje morgendagen blir bedre.

#bipolar #jobb #psykiskhverdag #taklerikke #sliten #psykiskhelse 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg