VERDT Å PRØVE

Denne suppen fant jeg på en annen blogg og den bør prøves . Jeg lagde den i går og den var kjempegod.  Maissuppe heter den. Desverre finner jeg ikke igjen hvilken blogg jeg fant den på. Jeg bare screenshoottet bildet av oppskriften. 

Håpen jeg blir tilgitt for å dele denne gode oppskriften. Og hvis hun som har delt denne ser dette,så vil jeg gjerne publisere bloggen hennes her.

Her er oppskriften. Server den med hvitløksbaguetter til.

#suppe #høstmat #mais #kyllingfilet #godtno #instafood #maissuppe #gmnorge #middagstips #dagens

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg