JEG MÅ DELE ET MIDDAGSTIPS MED DERE

Da jeg skulle hjem fra jobb i går begynte jeg å vri hjernen på hva jeg skulle gjøre med farsen jeg hadde tatt opp fra fryseren dagen før.  Det måtte bli noe lettvint.  Jeg var sliten og trøtt. 

Jeg hadde jobbet med å fylle varer i butikken hele dagen og deriblant var det bacon til en rimelig pris. Det var da en lys ide slo meg. Kanskje jeg kunne prøve å lage noen ruller med farse og surre bacon rundt??

Og det gjorde jeg :

Jeg brunet de godt i stekepanna før jeg satte de i ovnen på 200° . Lot de stå det en halvtimes tid mens jeg satte på og kokte poteter og grønnsaker. 

Det ble kjempegodt!!! Verdt å prøve. 

#kos #middag #dinner #nrkmat #gmnwenche #gmn #instafood #matprat #middagstips #godtno #kjøttfarse #farsedeig #bacon

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg