EN SOMMER ER OVER.

Så var denne sommeren over. Alt på campingen ble pakket sammen på søndag. 

Det har skjedd mye denne sommeren. Leiligheten min er solgt. Venter bare på klarsignal til å overlevere nøkkelen. I borettslag må ny eier godkjennes før han kan overta. 

Vi har begynt å planlegge bryllupet som blir 23.juni neste sommer. Lokalet er i orden og jeg fikk mld om at vi kan få maten fra der vi ville også. Det blir hjortegryte fra Krøderen kro. Vi hadde med den yngste sønnen min på middag der en dag. Han skulle få smake på menyen vi hadde lyst til å ha. Og den ble godkjent med en gang. Forrett og dessert får vi finne ut av senere.

Lokalet har jeg bare sett utvendig, så vi burde vel snart ta en tur for å se hvordan det er innvendig også. Det er ihvertfall veldig fint ute der. 

Jeg leser en del på bryllupssider på facebook. Og der ser det ut til at de fleste skal ha en fotograf som følger brudeparet hele dagen. Det høres veldig dyrt ut. Og de får opp til 1000 bilder. Det har vi ikke behov for. Så min kjære har spurt broren sin om han kan knipse noen bryllupsbilder av oss. Han har ordentlig kamera og er flink til å ta bilder. Jeg tror det kan bli fine bilder i uteområdet ved lokalet vi skal ha. Så da er også fotograf i boks.

Vi har jo også fått valp i sommer. Nå er han 6 mndr og begynner å bli litt roligere. Det er nesten som og ha småunger igjen. Han må følges med hele tida, hvis ikke blir det som er innen rekkevidde tygt på.

Nå har han og min kjære begynt å være på skauen noen timer annenhver dag… lenge før jeg har stått opp. De trener på å finne hare.  Og det merkes godt på han at han får brukt noe av energien sin. 

Her har den lille terroristen tatt seg en god blund i pleddet til “mor”

I dag hadde jeg en plan om å være med, men jeg prøvde å stå opp og ble helt kvalm. Så jeg fikk tillatelse til å være hjemme og sove meg ferdig istedet. Det har skjedd litt mye i helga. Og humøret og energien er ikke på topp. I tillegg til litt mye gjøremål har hodet jobbet på høygir med smarte idéer på natta.

Nå sitter jeg ute og drikker kaffe og prøver å våkne. Jeg må prøve å få gjort noe inne her i dag. Det er fortsatt masse pappesker igjen å tømme. Jeg tar bare litt og litt.  Så kommer jeg vel i mål en gang. 

Nå har jeg 2 ukers ferie for å bli med litt på jakt. Kanskje vi skal ta en tur med til Valdres med ei lånt vogn noen dager.

Har man en jeger til kavaler må man vel bli med noen ganger. Jeg syns jo det er koselig på skauen. Med bål, kaffe og mat. Det er bare så inn i hampen vanskelig og stå opp så grytidlig. 

 

#bipolar #psykiskhelse #bryllupsplaner #sliten #ferie #jakt 

4 kommentarer
    1. Du har mange jern i ilden om dagen, både med bryllupsforberedelser og annet… Selv om det er noe som man ser fram til, så kan det bli litt for mye innimellom ;o)) Så søt valpen er <3 Få valper eller kattunger er som å ha småbarn x 2, og man må ha øyne i nakken... Noe jeg merket da jeg fikk kattene mine, og ettersom jeg ikke hadde hatt katt før så var jeg ikke så forberedt som jeg trodde jeg var ;o))

    2. Vera Lynn: ja jeg har litt mange jern i ilden. Men det går seg vel til etterhvert ?? Jeg trodde jeg ville ha en kattunge nå som vi har flyttet. Men jeg kjenner at det foreløpig holder med en valp i huset.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg