Lettvin middag i dag. Lengter etter sofahvil.

Nå er middagen klar. Den må stå å holde litt på varmen til plenen er ferdig klippet ute.

En helt vanlig gammeldags potetmiddag med kjøttpølser brun saus og grønnsaker.  Det var ting jeg hadde i kjøleskapet. Så det var greit å ta det idag.

Jeg er litt gåen i hodet i dag. Venter bare på å få i meg middagen . Så jeg kan få tatt en hvil på sofaen. Jeg ble vekket litt tidlig av Dino som sto og peip i buret sitt siden “far” hadde reist avgårde uten ham.

Men det var nok på høy tid å stå opp uansett . Vi ventet mine nye svigerforeldre innom i dag. Og de kom litt tidligere enn jeg hadde ventet.  

Det gikk da bra det også. Hadde jo litt kringle i fryseren fra onsdagens bakst. Det er koselig med besøk, men jeg kjenner det på kroppen etterpå. 

Håpen min kjære tar en hvil med meg etter middagen.  Han pleier det.

Så er vi litt mer opplagtenn igjen etterpå.

Ha en fin fredag.

#bipolar #psykiskhelse #sliten #middagstips  #rasktoggodt 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg