Sommerfugler i magen

Nå skjer det ting her. Leiligheten min ble lagt ut på Finn.no i går kveld. Og taksten fikk vi dagen før. Vi holdt på å ramle av stolen. 

Megleren ringte på morran i dag og sa det var ei dame som var interessert alt. Visningen ble satt til neste onsdag. Dette er nesten litt for spennende!! 

Her er hula mi som jeg nå skal flytte fra. Det blir litt rart, men jeg er ikke så nøye på å flytte lenger som jeg var tidligere.  Da jeg ble skilt for mange år siden, flyttet jeg fra huset vi hadde bygget da vi var veldig unge. Vi bodde i det huset i 20 år,og der hadde vi tenkt til å bli gamle med de samme naboene over hekken.  Trodde vi. Men sånn ble det ikke.

Vi ble skilt og det ble flere av de andre i gata også.  Så det ble jo ikke det samme naboskapet der etterhvert uansett. 

Vel,vel…det er mye man drømmer om og har troa på i ung alder.

Den gangen flyttet jeg inn i en liten leilighet.  Og der ble jeg bare noen måneder før jeg flyttet sammen med en annen. Jeg var livredd for å flytte ut av den lille hula mi. Men vi leide et hus sammen og det ble flytting på nytt. 

Der bodde vi sammen i 10 år. Til jeg fant ut at forholdet ikke var helt bra. Vi sto på stedet hvil. Kom aldri så langt at vi fikk kjøpt oss noe. 

Så det endte med at jeg tok saken i egne hender. Jeg fikk kjøpt meg leiligheten jeg nå skal selge. Og der har jeg bodd nå i 2,5 år.

Det var trygt og godt å bo der så lenge jeg var alene. Jeg hadde jo naboene på begge sider av av meg. Og så sentralt og fint som det er der.

Planen min var jo å være alene.  Siden jeg aldri har prøvd det skikkelig.  Jeg ble sammen med den forrige typen min nesten med det samme jeg hadde flyttet ut . Det skal sies at vi kjente hverandre fra før.  Så det bare ble sånn. 

Nå er jeg ikke alene lenger nå heller.  Jeg traff min nåværende kjæreste og forlovede for ett år siden. Og pga at han er harejeger og avhengig av å ha hund blir det flytting nok en gang.  Det er nemlig ikke lov å ha hund i dette borettslaget. Og uansett vil vi trives bedre med litt større plass og litt mer privatliv.

Vi var jo kjempeheldige og har fått leie et helt hus med hage og uteplass. Og der er det lov å ha hund. Vi får tilogmed lov til å lage hundegård der. Om 6 dager kan vi begynne å flytte inn. Det gleder vi oss masse til. 

Så nå begynner ett nytt kapittel i livet mitt enda en gang. Jeg håper og tror at det kapittelet blir bra. At vi kommer til å trives og at vi etterhvert kan kjøpe vårt eget lille hus. Det er drømmen min nå. Det er ikke rart man får sommerfugler i magen 😊

 

#leilighetssalg #spenning #flytting #sommerfuglerimagen #nyttkapittel #nervepirrende 

 

12 kommentarer

Siste innlegg