Gjenbruk på campingen

Hei igjen. 

I dag er jeg sliten. Har sovet noen timer på ettermiddagen. Og nå har jeg lagt meg igjen. Min tilkommende har stått på masse i dag, som vanlig. Men nå har han sluknet ute i stolen i forteltet. Noen øl til jobben og en god porsjon kveldsmat. Og – shhmokk,  var det brått slutt på en lang dag for han. Ikke så rart kanskje når han begynner dagen ved 4-5 tia. Det er både 5 og 6 timer før jeg normalt våkner. 

Men nok om det.  Vi har vært hjemom en tur i går kveld og natt.  Eller rettere sagt på hytta. Hjemme er ikke hjemme lenger etter at vi bestemte oss for å selge leiligheten min. Vi har nesten ikke vært der siden vi fikk valpen for en måneds tid siden. Naboene vil ikke ha hund der så derfor holder vi oss heller vekk. Enkelt og greit. Vi har jo både hytta og campingen vi kan være på. Det går fint. Men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli sliten av å farte  rundt hit å dit. Og bare være på trange plasser med klær i bager og poser . Og mat som blir fraktet att og fram i en diger matboks med fryseelementer i.

Men nå får jeg komme til poenget da. Vi har vært å hentet en kommode som vi ble veldig fornøyd med, og 65 stk ferdige terrassebord . Begge deler til campingen.  Og begge deler gratis på Finn.no. Så nå blir det nytt rekkverk på campingterrassen . Vi vil bare beise de om først før vi setter de opp 

Lampen på det første bildet har jeg vist frem her før. Den ble kjøpt i en av mange bruktbutikker på Rjukan. 200,- ga vi for den og ble like fornøyd med den som det andre.

Det jeg vil fram til et at gjenbruk er fint. Ikke bare kast det dere ikke trenger.  Legg det heller ut til en billig penge eller gratis på Finn.no. Eller en kjøp/salg gruppe på Facebook f.eks. Mange ser muligheter i det du kanskje er lei, og ikke vil ha lenger. Tenk så fint at andre kan ha nytte av det. Istedenfor å slenge det på dynga. Kanskje  får du noen kroner igjen for det også. Så har du litt å bruke på noe nytt. 

Vi er ihvertfall storfornøyde med det vi har skaffet oss så langt.  

Jeg tror nok jeg skal klare å finne noe fint til huset vi skal flytte inn i også. 

Litt maling eller pussing så blir det helt som jeg vil ha det 🙂 

PS. Bordet på bildet av lampen er også noe jeg har fått.  Det malte jeg bordplaten hvit på og det ble godt som nytt 🙂

#gjenbruk #oppussing #gratis #sparpenger #sliten #dårligform #livetpåloffen #kjøpsalg #secondhand #finn.noe #bruktmarked #bruktbutikk 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg