Finn.no og en kaffekopp

Jeg koser meg på campingen.  Med en kaffekopp og Finn.no. Denne gangen ser jeg på alt som gis bort i nærheten. Så langt i dag har jeg fått tak i ferdig utskjærte terrassebord.  Jeg tror det skal være nok til terrassen her på campingen. De skulle holdes av til meg frem til tirsdag, da vi skal hjem en tur.  Vi kjører forbi der de er så det kunne jo ikke passet bedre. Jeg har også funnet en kommode som kan brukes enten her på campingen eller hjemme. Vi trenger nok en del mer møbler nå da vi skal flytte inn i et helt hus, fra en leilighet på 50 kvadrat. Kommoden har jeg ikke fått svar på ennå. Jeg venter spent 🙂 Det er interessant og se hva folk gir bort. Og det er faktisk ganske mye som er fint og  brukandes. 

Mye av det går an pusse opp så man får det som man vil. Det er absolutt og anbefale.

 

#finn.no #gjenbruk #oppussing #gratis #sparpenger 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg