Århundrets plageånd i senga

Det er han her.. mr.Dino.

Jeg har slåss med han en hel evighet for å få han til å legge seg. Han er et skikkelig stabeist!!! Og nå tenkte jeg at jeg ikke skulle gi meg. Han hadde vært ute med  Bjørn-Erik  (min kjære) tidligere på morran. Men jeg fikk han inn igjen til sengs da han skulle ut å prøve fiskelykken.

Vi er på campingen nå og det er litt plundrete å få buret hans ut og inn av vogna. Derfor har han ligget i senga med oss et par netter. Snakk om fyr som har storkosa seg. Første kvelden han fikk ligge der spant han rundt og redde opp skikkelig til seg selv. Før han bare pang….flata ut med hodet på puta. Han var kongen av campingsenga.  Han lå som en baby hele natta. Og det samme har han gjort i natt ( såvidt jeg veit) jeg sover som en stein.  Mulig han har vært pøbel uten at jeg har lagt merke til det.

Men altså. På morran i dag var han helt bajas. Ikke snakk om at han skulle høre og legge seg ned.  Han spiste på telefonen min, boka mi og brillene mine. Alt han kunne få tak i. Og han prøvde og grave seg mellom madrassen i senga. Spant og spant med labbene. Og jeg la han ned, og la han ned. Gang på gang. Ikke snakk om at han ville høre.  Akkurat den timen var han fælt lite populær i mine øyne.

Da han til slutt lå stille et øyeblikk. Med et merkelig drag over øynene , som jeg lurte litt på hva betydde. Var det bare for å tisse ut hele dyna. 

. Det kunne jeg jo ikke ta han for. Han hadde sikkert prøvd å si det til meg hele tiden .. ‘ jeg må ut å TISSE ‘ !!!!!

Det er ikke så lett å forstå hverandre den første tiden. 

Nå ligger han ute i skyggen og koser seg. Mens jeg nyter sola og kaffekoppen.

Vi er venner igjen 🙂

#valp  #finskstøver #hundeliv #hund #campingliv

2 kommentarer
    1. Haha, nei kan ikke være så enkelt å få oss til å forstå hele tiden. Toppen av lykke å få ligge i senga til menneskene da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg