Skal på hyttetur i hyggelig lag i kveld :)

Jeg sitter og nyter formiddagen på hytta med en kaffekopp. Ser på alle de fine fargene det er i hagen her nå.

I kveld skal jeg på hyttetur et annet sted med flere på jobben. Det skal bli gøy. Jeg gleder meg.

Sjalet mitt er nesten ferdig. Mangler muligens en liten bord rundt kanten til slutt. Men jeg kan fint bruke det som det er. Jeg må bare feste alle trådene, og det er litt av et prosjekt bare det. Hadde håpet jeg kunne ha det med i kveld. Det er kjekt å ha rundt skuldrene hvis det blir litt kjølig utover kvelden.

Fargene passer til flere av blusene/toppene jeg har, så det blir nok bra.  Håper jeg rekker å bli ferdig med det. 

Jeg må hjemom å farge håret også. Og en tur innom på polet. Også må jeg huske å kjøpe 3 småpakker til pakkeleken  vi skal ha. 

Det må jo bare bli en super kveld:)

#hyttetur #heklesjal #sjal #egendesign #hyttehage #fargerikt #hekling #friskefarger 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg