Valpen Dino vokser.

Jeg sitter ute på hytta med kaffekoppen. Prøver å våkne før jeg har time på Modum Bad. 

Sitter og ser på hvor mye Dino har vokst på bare 2 uker. Han begynner og bli ganske langbeint.Det syns kanskje ikke så godt på dette bildet, men jeg ser det veldig godt på han. Det øverste er fra i går og det nederste for 2 uker siden. Han har ikke så mye valpefasong lenger.

Umulig har han også blitt. Her er et par bilder fra det ene blomsterbeddet mitt. Før og etter at han har vært helt rabiat. 

Det er godt han ikke rekker bort til de andre blomstene jeg har. Båndet hans holder han igjen der.

———

Ja da ble jeg avbrutt i innlegget her. Så nå har jeg rukket og vært på timen på Modum Bad. Nå ble vi enige om at jeg skal prøve og gå der 1 gang i måneden til litt utpå høsten. Og da kanskje jeg kan klare meg uten timene der oppe.

Vi ble også enige om at det ser ut som jeg har fått en medisin som virker. Hodet mitt er mye roligere nå. Og for første gang , som hun sa, svarte jeg at jeg har det bra da hun spurte hvordan jeg har det. Det syns hun var veldig godt å høre. 

Nå skal jeg prøve meg frem med jobbingen fremover. Jeg startet med 20% og nå har jeg nettopp økt til 30%. Så skal jeg se etterhvert hvor mye jeg kommer opp i før det evt blir for mye. Kan hende klarer jeg å komme tilbake til min fulle stilling som er ca 90%..

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #depresjon #oppogned #valp #finskstøver #hundeliv

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg