2 stopp med gatekjøkkenmat

I kveld var vi sultne på veien hjem fra campingen gitt. Vi måtte stoppe å spise 2 ganger på veien. Første stopp var på Blefjell camping.  Der spiste vi en cheesburger hver. Den var veldig god,men ikke særlig stor. Den metta litt ei stund, men vi kunne sikkert tatt en til med en gang. Det gjorde vi altså ikke , så vi måtte stoppe for påfyll da vi kom til Lampeland. Og det er der bildene er fra. 

Elsklingen min klarte en burger til. Og jeg valgte pølser med potetmos.

Det kan jeg ikke huske sist jeg har kjøpt.  Som regel blir det burger eller kyllingkebab på meg.

Vi kjørte ei annen rute hjem i kveld. For å se om det kunne lønne seg å ta den veien etter at vi får flyttet.. Vi tok det som en tur. Kjørte forbi huset vi skal bo i også. Og gjett om vi gleder oss til å flytte dit 🙂

Nå er det vist blitt svarte natta. Jeg ligger å hører på regnet på hyttetaket og må prøve å sove. Det ble 2-3 timer sovna i ettermiddag, så det er kanskje ikke så rart at jeg er våken ennå.

I morgen er det jobb igjen. Så jeg må si god natt herfra.

 

#bipolar #biltur #gatekjøkkenmat #utpåtur #sliten 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg