Kjæresten min er superflink

Se for et fint gulv jeg har fått på campingen 😊.  Kjæresten min var her oppe noen dager alene mens jeg var i begravelse på vestlandet.  Og her er resultatet.  Råbra!!

Vi er en tur oppe i vogna nå. Må prøve å få litt orden her også.  Det begynner å hjelpe bra her nå. Men fortsatt er det en del smått og stort som mangler.  

I dag var vi en tur på Rjukan.  Vi fant en bruktbutikk der. Og der fikk vi tak i en helt ålreit smijernslampe til taket i forteltet. 

Og litt pynt til stuebordet.  Skjermene på lampen er grønne. Ikke helt så det passer inn i fargene her. Jeg vurderer å kjøpe grå spraylakk og og lakkere dem. Og lilla/rosa sløyfebånd og pynte dem med. Skal prøve å få tak i det i morgen tror jeg. Og gjør jeg det, kommer resultatet her da jeg blir ferdig.

Jeg sliter litt med å holde meg våken i dag. Men det er heldigvis snart så seint at jeg kan legge meg.Jeg ligger å slapper av og skriver inne i vogna nå.  

 Jeg  skal tvinge meg ut og teste de nye joggeskoene mine sammen med Dino og kjæresten før jeg sier takk for meg i dag. Det blir vel bare en liten tur, men det er virkelig bare det jeg orker ikke kveld.

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #camping  #gjenbruk #sliten 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg