Sjalet vokser

Hei hei. 

Jeg ble vekket for en time siden av Dino, og jeg føler meg uthvilt.

Jeg fikk heklet noen runder på sjalet mitt i går også. Det er et veldig greit håndarbeide å sitte med selv om man har besøk. Det går av seg selv.

Det blir nok litt mer fargerikt enn jeg hadde tenkt. Tanken var å ha noe å ha utenpå til f.eks begravelser. Ikke det at jeg satser på det blir flere av de i sommer. Men den siste jeg var i sto jeg plutselig uten noen pen jakke å ha utenpå. På høst, vinter og vår har jeg alltids ei ålreit jakke eller kåpe det går an å bruke. Men nå på sommertid sto jeg helt i beita. Har vist bare vindjakker og andre som er helt ubrukelig til spesielle anledninger. 

Da kom idéen om å hekle et sjal. Det er noe jeg aldri har brukt. Men hvorfor ikke?? Det kan jo være kjekt å slenge på seg på sene sommerkvelder også det 🙂 Jeg tror jammen jeg skal hekle ett til. I mørkere farger, som egentlig var tanken.

Om noen har lyst på et kan jeg hekle på bestilling:)

#kos #håndarbeid #hekling #friskefarger #heklesjal #sjal 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg