For hektisk!!!

Det begynner og tære på med alle farting hit og dit. Kroppen er skjelven alt. Og enda er bare halve dagen gått.  Hele tiden er det noe som må ordnes, og jeg er SLITEN. 

Nå er jeg hjemom og har fått dusja og gjort noen ærender. Fått kjørt maskinen med oppvask og hengt opp klærne som min bedre halvdel hadde kjørt i vaskemaskinen tidligere i dag. 

Så da er det bare igjen å tørke håret og kle på meg så reiser jeg tilbake til hytta. 

Vi var temmelig utkjørte, slitne og leie i går også. Men vi fant ut at vi skulle gå en sein kveldstur . Den ble faktisk på en time. Vi gikk på oppdagelsestur oppe ved hytta. 


 

 

Vi fant flere fine plasser som lå nede ved vannet. Med hytter på altså.

Og jeg fant selvfølgelig noen fine bildemotiver. Kanskje jeg skulle ønske meg et ordentlig fotoapparat??!! Det hadde vært gøy 🙂

 

#bipolar #psykiskhelse #stress #hverdag #natur #norge

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg