Mulig det ble litt mye i helga.

I helga har vi endelig blitt ferdige med å legge det nye gulvet på campingen.  Vi har vært mange der oppe denne helga. Begge mine sønner og jentene deres. Pluss min mor.

 

 

Det er mulig det er derfor formen sier stopp i dag. Er uggen i magen, skjelven og sliten. 

Jeg blir litt stressa da det er så mange rundt meg. Selv om det bare er familie. 

Vi har fått god hjelp til gulvet , så jeg kan ikke klage. Men uansett blir det en pause fra alt og alle i dag. Kjæresten er sliten i dag han også. Han tar en liten strekk på sofaen nå. Det er så godt at vi kan greie å ta en dag innimellom hvor ingenting er på programmet. 

 

Som dere ser på bildene er det bare helt fantastisk flott på campingen vår. Men jeg liker meg like godt på hytta som bare er 10 minutter fra leiligheten. Der blomstrer det så fint nå. Og det er spennende å følge med på “kjøkkenhagen ” med rabarbra, Cherrytomater og lilla paprika. 

Kan hende reiser vi dit utpå kvelden, eller så blir vi hjemme ei natt til .Det trengs å bytte ut litt klær fra helga. Vaske litt og pakke om. Vi lever som tatere nå. Men det er helt topp.  Vi veksler mellom leiligheten, hytta og campingen.  Sånn skal det være på sommeren.

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #sliten #dårligform #sommer 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg