Min helg.

Jeg ligger her og får ikke sove. 

Det florerer med smarte ideer oppe i hodet mitt, og det ene beinet er alt for urolig til at jeg klarer og ligger i ro. ( bivirkningene av antipsykotika medisinen har ikke gitt seg helt ennå)

Helga mi ( Lørdag og Søndag ) begynte da klokka ringte 05.30. Jeg skulle på jobb til klokka 07.00. 


 Jeg var veldig spent på hvordan det kom til å gå med vekkerklokke så tidlig og den nye medisinen. Men det gikk heldigvis veldig bra. Jeg kom meg avgårde og var nesten ikke trøtt engang. 

Arbeidsdagen gikk utrolig fort. Jeg syns jeg var merkelig rolig og fin i hodet. Og det var en litt uvant følelse. Håper virkelig det er medisinen som begynner og virke.

Etter jobb var jeg innom en tur hjemme for å pakke med litt klær og diverse, før turen gikk videre rett opp på hytta. 

Der smakte det VELDIG godt med en iskald Cider i sommervarmen. Måtte slappe av ei stund før vi tente opp grillen.

Vi grilla fisk. Ørret og torsk. Ikke den mest vanlige blandingen, men det var til halv pris. En pakke av hver. P.g.a dato måtte vi ta begge deler i går kveld. Sammen med småpoteter bakt i folie med litt olje, hvitløkssmør, krydder og persille ble det en fin middag. Grønnsaker er selvfølgelig et must. Og rømme over det hele gjorde  prikken over i’en.

Gode og mette i varmen kosa vi oss resten av kvelden med baileys m/isbiter, musikk på radioen og litt dans i gresset  med nakne føtter. Herlig..Klokka ble ikke mer enn halv ti før vi passe happy stupte i seng og sovna momentant etter en lang og varm dag.

I dag har vi kjent litt på det ekstra glasset med baileys vi tok. Så det har blitt en dag med mye soving , litt kvalme, litt strikking og bare noen gode og saftige ostesmørbrød til middag.

Ny dag og nye muligheter i morgen  🙂

 

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #grillmat #sommermiddag #sommermat #grilltips 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg