Elsker alt i dag :)

I dag er jeg lykkelig !! 

Jeg elsker gutten min. Jeg elsker alle plantene og blomstene vi har plantet. Den nyklipte plenen. Roen  og stillheten i vårt lille paradis. 

Jeg elsker strikketøyet mitt. Som jeg strikker etter eget hode. Ingen mønster.  Det blir som det blir. 

Jeg elsker og sitte ute i sola i bare truse og bh uten at noen ser det. 

Og jeg elsker den nye medisinen som kanskje har begynt og virke så smått. Ihvertfall har de verste bivirkningene begynt av avta.

Livet mitt kan ikke bli bedre enn i dag.

 

#håndarbeid #strikk #hobby #fargerike #blomster #hage #hytta #bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag
 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg