Ødelagt i går og i dag.

I dag er formen absolutt ikke på topp. Og det var den ikke utover dagen i går heller.  Helt ulldott i hodet, øya vil ikke våkne skikkelig. Trøtt, trøtt, trøtt. Og nå begynner jeg og bli både sulten og småkvalm.   

Jeg klarte og få tatt dobbel dose med antidepressiva i går. Glemte at jeg tok en før vi reiste fra hytta. Og tok en ny med en gang jeg kom hjem. Pluss at jeg glemte helt og ta dagen før der igjen. Kanskje det er derfor  jeg ikke er i form. Har surra litt mye med de i det siste.

Så i dag har det for det meste blitt sofa og bok. En litt spennende en. Men enda har jeg nesten sovna fra den flere ganger. 

Jeg har på et merkelig vis klart å holde meg våken hele dagen, og fått laget en helt enkel middag til min kjære kommer hjem ihvertfall.  Det ble ferdiglaget kjøttkaker og posesaus. Det får gå for en gangs skyld. Har kokt poteter, gulrøtter og kål ved siden av for å “pynte” litt på det.

I morgen er det bipolarkurs igjen. Så jeg håper formen blir bedre til da.

Ha en fin mandagskveld. 

 

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #depresjon #oppogned #sliten #dårligform #middag #antidepressiva 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg