Håp om en hviledag i dag… urolig


Jeg lurer på når jeg får tid og ork til å sette meg ned og kose meg med strikketøyet mitt igjen. 

Nå går alt i så fort tempo for tiden . For mye som foregår på en gang. Mye som skal ordnes. Selv om det sikkert ikke kan virke som for mye for andre, går det helt rundt i hodet mitt nå. Og da går det også på helsa løs . Kroppen protesterer for fullt nå . Skjelver og er helt tom. Hjertebank og urolig. Tårene kommer til å komme i løpet av dagen. Det kjenner jeg. De sitter ikke langt inne nå. Og de må ut før jeg kan slappe av og tenke klarere igjen.

Har tatt en kaffekopp ute på verandaen med naboene i pysjgenser og joggebukse.  Har også vært ute en tur med bikkja  i samme antrekk. ( med jakke utenpå da)  Spist frokost ved kjøkkenbenken og satt på en oppvaskmaskin. 

Det holder så langt i dag. 

Jeg kryper under pleddet og stenger verden ute ei stund. Kanskje det hjelper. 

Ha en fin dag dere andre..

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #depresjon #oppogned #sliten #stress #tårer #urolig #kroppogsjel

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg