Så er det en deppedag igjen. Slitsomt.

I kveld går det unna med sukker og søtsaker. Ikke ofte jeg tyr til det, men i kveld er det jammen godt. Får ikke nok.

Det tok på med den lange heldagsturen vi hadde på lørdag. Kjente det i går og like mye,eller mer i dag.

Men så har vi holdt på med søknader og mye hodebry på nettet fra morgenen i dag. Det var vel nok til at hodet ble for fullt . Som igjen blir til stress . Så blir energien som blåst bort og jeg går en tur rett i kjelleren igjen. 

Samtidig som turen gikk mer og mer nedover hadde jeg en time hos psykologen. Hadde mest lyst til å grave meg ned under dyna og bare knipe sammen øynene.Sove og stenge verden ute. Men jeg kom meg avgårde. 

Hun skjønte at jeg var nede,sint og lei hele situasjonen. Så nå blir det med en lege igjen på neste time. Skal se om det går an å prøve en ny medesin. Som jeg forhåpentligvis tåler. Og kan gjøre humøret og energinivået mitt mer stabilt. 

Håper og tror på en lettere dag igjen i morgen. 

God natt. 

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #depresjon #oppogned

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg