Ikke glem at det går opp og ned , dere med bipolar lidelse


Jeg vil gjerne minne dere alle på at etter en nedtur går det alltid opp igjen. 

IKKE GLEM DET!!!

I dag er det lys i lampa mi. Persiennene er åpnet og jeg ser lysere på livet igjen. Det snur raskere enn jeg liker. Det kan være vondt å henge med på karusellen . Men det må jeg bare til jeg får en medisin jeg tåler og som virker.

I går var ikke en god dag!! Deppa, lei meg og forbanna på disse svingningene i hodet. Som også går utover resten av kroppen. Alle energi forsvinner. 

Men i dag er det som sagt MYE bedre 🙂 Har vært rundt i huset med vaskebøtta og det lukter grønnsåpe her. Deilig.

Nå står middagen i ovnen og lukter godt også. Skinkesteika som var ment for middagen i går. Men da endte det med en Grandiosa med litt ekstra stæsj på. Gleder meg til maten er ferdig:)

Mens den står og godgjør seg kan jeg pusle litt mer med det som har stått delvis på vent her i huset.

Må bare skryte litt av kjæresten min . Han pusler og holder på selv om jeg ikke er helt med.

Er så glad jeg har han, og at han holder ut med meg. 

#bipolar #psykiskhelse #mentalhelse #psykiskhverdag #depresjon #oppogned #middag #Skinkestek

3 kommentarer
    1. The other day, while I was at work, my cousin stole my iphone and tested to see if it can survive
      a forty foot drop, just so she can be a youtube sensation. My iPad is now broken and
      she has 83 views. I know this is totally off topic but I had to share it with someone!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg