Ei overaktiv natt i hodet mitt.

God morgen til dere som har hatt fred i hodet i natt.

I mitt har det vært fullt av planer og ideer. Det heter vist tankespinn har jeg lært nå.

For minst 3 år siden kjøpte jeg noe stoff på stoff & stil. Det ligger godt bortgjemt et sted, men jeg vet at jeg har det.( og det er veldig dumt og komme på noen ganger) Det ligger der like helt ennå. Men dere vil ikke tro hvor mye forskjellig det egentlig har vært. I mitt hode .Som nå i natt. I natt har det blitt til både tights, skjørt , kjoler i mange varianter og det var også en liten svipptur innom noen fine topper. Jeg var oppe en tur i natt for å tegne ned noen av ideene. Men jeg var for trøtt, så jeg prøvde senga igjen. Da var det plutselig nye ideer.  Hva skal vi ha til middag i dag? Det er lurt å ha planen klar. Jeg var innom mange gode fristelser. Handleliste burde jo skrives!! Men jeg gjorde ikke det heller. Hva med å kanskje planlegge en meny for hele uka? Så gikk det noen runder med det , samtidig kom jeg på at det muligens hadde vært deilig og gått en tur med bikkja. Da var klokka rundt 5. Det var jo så godt å varmt ute i går. Men jeg var for trøtt. Og kjolestoffet lå fortsatt og sneik seg frem i  mellom middagsmenyene .

Og arbeidsklærne mine må jeg huske på å prøve, så var det å gruble litt  på hva som passer og ikke av det Det er lenge siden jeg har brukt dem. De er nok blitt ganske så trange siden sist. Jeg skal nemlig på jobb på lørdag.  For første gang på et halvt år ca.

Det er mye å gå igjennom i hode på natta. Tankespinn… eller bipolar lidelse som det vistnok også heter.

Nå skal jeg prøve å få et par timers søvn etter å ha vært oppe og tatt en kaffekopp med elsklingen min.

Ha en fin mandag.

#bipolar #tankespinn #psykiskhelse 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg