Hvile kropp og sjel resten av kvelden.


Endelig kveld og ingen flere planer enn tv og strikketøy. 

Jeg har kommet så vidt i gang med et sitteunderlag som det ene barnebarnet ville ha. Strikker litt på måfå så får vi se hvordan det ser ut til slutt. Det er ihvertfall de riktige fargene han ønsket seg.

Og en annen ting jeg har fått gjort i dag etter å utsatt det så lenge det var mulig, var å fylle ut et par skjemaer på pc’n. HAT!!! Det tok en hel evighet og masse frustrasjon.  Men nå er det borte noen kilo fra skuldrene mine, og jeg syns jeg har fortjent og kose meg resten av kvelden med garn og pinner.

Kos dere dere også på fredagskvelden. 

#sitteunderlag #strikkedilla #håndarbeid #strikk #hobby #helgekos 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg