Sitteunderlag er godt å ha når man er mye ute på tur.

 


Dette fikk mitt eldste barnebarn på bursdagen sin mm.Lillebror ønsket seg også et , men han ville ha i fargene til bathman.  Altså svart, gult og blått. Så får vi se hvordan det blir. Legger ut bilde da jeg kommer i gang med det. Garnet er i hus alt. Så det er bare å ta en pause fra jakka jeg hadde begynt på til meg selv. Må jo ha noe å varme rompa på han også så fort som mulig. De er mye ute på tur disse ungene.  Og det er jo bra

Nå må jeg prøve å sove snart. Det kommer en dag i morgen også.

God natt 

#strikkedilla #håndarbeid #strikk#hobby #fargerike  #sitteunderlag 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg